


Facebook-stories, snackvideo, bedrijfsprofielen… Er lijkt ieder jaar wel iets nieuws te gebeuren op het social mediavlak. Lastig om dan nog door de bomen het bos te kunnen zien! Vandaar dat we afgelopen vrijdag (15 juni) een interactieve workshop hielden over dit thema.
Google Business
Mieke Langenhuizen van Social Monday nam ons bij de hand en al doende leerden we hoe Google Business in elkaar zit en hoe je een pagina aanmaakt voor jouw bedrijf. Superhandig! Zo weten veel mensen niet dat je op deze manier ervoor zorgt dat jij vindbaar bent in Google Maps. Heel nuttig, want hoe vaak zoek jij wel niet naar de dichtstbijzijnde…. fietsenmaker, supermarkt of computerreparateur?
Facebook, LinkedIn en Instagram
Daarnaast passeerden Facebook, Instagram en LinkedIn de revue. Wat is het nut van Facebook-stories en hoe word je er handig in? Wat komt er allemaal kijken bij het maken van een bedrijfspagina op LinkedIn, hoe zet je Instagram in?
Kortom, een perfecte combi van luisteren, leren en doen! Alle deelnemers gingen naar huis met een hele lading kennis, goede plannen en een mooie aanzet voor hun social media-pagina’s.