


Sfeerimpressie Kirsten Urselmann
Op 16 maart was het de beurt aan de mannen van Chef du Web, Damy van Haren en Mark Gruntjes. Chef du Web is in 2014 gestart als websitebouwer dat inmiddels is uitgegroeid tot een mooi online marketing bureau met 9 werknemers in de Pauluskerk.
Na het algemeen bekende voorstelrondje begonnen we met een Kahoot quiz, wat natuurlijk al hélemaal in het thema past aangezien je de quiz via je mobiel maakt. Er werden meerdere stellingen benoemd zoals, ‘Ik heb mijn marketingcommunicatie op orde’ deze stelling zet je natuurlijk als ondernemer al meteen aan het denken.
‘Research is about creating new knowledge’- Neil Armstrong oftewel vandaag in dit thema, hoe blijf je bij in de online wereld? Met dit vraagstuk zijn we verder aan de slag te gaan door 4 punten te behandelen. Het maken van een concurrentie analyse, doelgroep bepaling, persona’s behandelen en het begrip Tone of Voice uitpluizen. Leer de krachten en zwaktes van je bedrijf kennen en bouw zo je eigen ‘Brand personality’. ‘Het is nou eenmaal geen eenmalige investering, maar een continu proces wat je doormaakt met je bedrijf!’.
Na afloop was er nog ruim de gelegenheid om na te praten met een drankje en een lekker hapje van Ray BBQ’s .
We bedanken Damy van Haren en Mark Gruntjes voor deze leerzame workshop!